Performance
Tony Morgan "Herman dances Alone Part 2"
30 Mar 1977,20 uur @ Brouwersgracht
Herman dances Alone Part 2 IHerman dances Alone Part 2 II. <em>fotograaf: © Thijs Schouten, Amsterdam</em> © Thijs Schouten, AmsterdamHerman dances Alone Part 2 III. <em>fotograaf: © Thijs Schouten, Amsterdam</em> © Thijs Schouten, Amsterdam
Herman dances Alone Part 2 I
Herman dances Alone Part 2 II. fotograaf: © Thijs Schouten, Amsterdam © Thijs Schouten, Amsterdam
Herman dances Alone Part 2 III. fotograaf: © Thijs Schouten, Amsterdam © Thijs Schouten, Amsterdam
volledige beschrijving

'Het publiek zal de performance van bovenaf zien, naar beneden kijkend in de ruimte. De normale ingang zal worden afgesloten. De zaal zal worden opgesplitst in twee gedeeltes: een gedeelte waar het publiek mij kan zien en een gedeelte waar het publiek mij niet kan zien (onder het balkon). Een deel van de niet waargenomen ruimte zal worden getoond. De performance zal drie uur duren.' (Tony Morgan, uitnodiging De Appel, maart 1977)